senaste dagarna

2015-03-11 @ 15:59:30 Permalink Kategori: One Spirit Kommentarer (0)
 
Fiona från i måndags
 
Hello! Som sagt så har inte Internet hemma riktigt samarbetat med mig, men nu verkar det fungera igen så det är jag i alla fall glad över! I måndags följde som sagt Fiona med mig till stallet, jag hoppade vara upp och lallade runt lite grann barbacka i ridhuset då vi hade haft ett hårt pass dagen innan och skulle ha ett dagen efter.
 
Igår då så följde en vän med mig ut och hon verkade intresserad av platserna i stallet så jag hoppas enormt mycket att hon flyttar dig så jag får lite sällskap. När vi kom till stallet igår i alla fall så såg jag att hennes ben såg såååå mycket bättre ut! Var helt överlycklig och helt till mig, kändes som att det aldrig skulle bli bättre. Dock såg hon pytte lite svullen ut i nedre delen av kotorna och vill inte att hon ska få några problem så därför får hon gå helt utan! Vilket hon är supernöjd med. Ridpasset igår gick helt okej, eller faktiskt ganska bra. Maria började att longera henne inspänd just för att lära henne att man får ta i bettet på henne. Sedan hoppade jag upp och vilken skillnad det är sedan förra lektionen. Nej men sammanfattningsvis är jag nöjd med våran prestation igår.
 
Idag ska hon få vila, kanske leder runt henne några varv i ridhuset så hon inte får stå helt. Och justja jag har glömt att berätta att på lördag kommer det en tjej som ska provrida och om det går bra ska hon få ta Spirran 1-2 dagar i veckan. Just för att jag ska orka med allt som händer runt om och för att hinna med plugg.. känns nästan som att jag gått in i väggen nämligen..

Kommentera här: