-

2015-03-11 @ 21:25:00 Permalink Kategori: Vardag Kommentarer (0)
 
Hej på er! Hade börjat och skriva ett långt, känslosamt inlägg.. men de försvann, så ska försöka återskapa det jag skrivit. Jag läser en hel del bloggar, och i dom flesta bloggarna är dom väldigt öppna, dom skriver om sina känslor och tankar etc. Jag känner att jag inte riktigt gjort det, eller rättare sagt inte riktigt kan det. Jag har alltid varit väldigt självreflekterande, och jag har alltid haft lätt att säga hur jag känner och hur jag mår. Men när det kommer till att skriva om det, blir det en hel annan femma. Det blir som om orden försvinner och jag står där helt mållös och vet inte vad jag vill få fram.. Meningen med det här inlägget är kanske mest att reflektera.. kanske, i nått läge försöka öppna upp, skriva mer om hur jag känner, mår och tycker..
 
Det som jag tror påverkar mig mest för tillfället, det som sliter på mig mest är nog skolan. Har de senaste dagarna känt att min motivation, min fokus inte riktigt funnits där. Vart den tagit vägen, vet jag inte. Jag har alltid varit mån om min skolgång och mina betyg. Inte på det sättet att jag alltid är närvarande och pluggar varje kväll, utan mer att allt jag gör ska ha kvalité och vara mer än bäst. Detta tror jag gör att jag antingen ger allt eller inget. Hur jag ska få bort detta beteende, denna tanke, vet jag inte riktigt. Men jag tror det är nödvändigt...

Kommentera här: