sjuklingen här

2015-02-13 @ 13:34:00 Permalink Kategori: Vardag Kommentarer (0)
 
 från turkiet 2014
 
Hejhej! Har nu fått bloggen någorlunda okej, har en del saker kvar att fixa som ni säkert kommer lägga märke till! Headern ska bytas ut när jag har en bild. Eftersom att detta kommer till första hand att vara en hästblogg som handlar om min och min hästs utveckling (på bloggen kommer jag skriva 'min' häst, vill bara förtydliga att jag har den på foder så inga missförstånd förekommer!). 
 
Åker till Kap Verde på måndag kväll, ska bli otroligt skönt!! Ska ta en hel del bilder men vet ej om jag kommer ha internet så får se hur det blir med bloggandet. När jag kommer hem är tanken att jag den kommande helgen ska hämta hem hästen, One Spirit som hon heter. Så därefter när vi kommit tillrätta kanske vi får en bra bild att ha till headern. Så ni får klara er tills dess! puss.
 
 

Kommentera här: