studdsboll

2015-03-12 @ 22:25:38 Permalink Kategori: One Spirit, Vardag; Kommentarer (0)
 
Hejhej! Idag har dagen varit ganska okej, efter skolan åkte jag ner på stan med Hanna och Nattis och träffade på Fiona. Vi chillade ett tag och gick runt och handlade lite saker! Sedan träffade jag mamma och gick och fikade med henne och Fiona.
 
I stallet sedan såg Spirrans ben mycket bättre ut, svullnaden oh värmen är i stort sett helt borta på benen. Dock har svullnaden flyttats ner lite till under kotorna men det är nog ingen fara! Red i alla fall idag, och det gick inte bra! Eftersom att hon fick stå igår hade hon en sådan jäkla energi att jag knappt hann hoppa upp innan hon va iväg och hoppa runt i paddocken. När jag väl kom upp stretade hon bara emot och ville springa, så fick arbeta med henne ett tag. När vi kom till traven gick jag verkligen kämpa för att hålla tillbaka henne och minsta tillfälle hon fick så blev det några luftsprång här och där! Så för att sammanfatta dagens ridning, så kan man säga att vi såg ut som en studdsboll. Vi flög hit och vi flög dit. Haha.
 
Imorgon i alla fall så ska en tjej i stallet ta Spirran. Är sååååå skönt att få en ledig dag! Är överlycklig. Haha, nej men kommer sakna henne faktiskt. Imorgon fyller även min bror år så då blir det att fira honom!
 
 

Kommentera här: