queen b

2015-03-09 @ 13:21:50 Permalink Kategori: Vardag Kommentarer (0)
min insperation här i livet

Hej fina ni! Jag anser att det är viktigt att ha en förebild i livet, eller, i alla fall ha en version av sig själv, hur man vill vara och hur man vill att andra ser en som person. Jag tycker att utan det kan man inte riktigt växa som person. Min stora förebild är som ni kanske märkt, haha, the one and only, Queen B, Beyonce. Jag tycker hon har en sådan enormt vacker personlighet, och jag bara äääääälskar hennes attityd! Jag hoppas med hela mitt hjärta att hon snart kommer till Sverige, om hon gör det och jag inte skulle få biljetter skulle jag nog bokstavligen gå under.. Har nämligen en sådan period då jag bara lyssnar på hennes musik, i början av inlägget har ni en av mina absoluta favoriter!

Kommentera här: