måndag

2015-03-09 @ 15:38:16 Permalink Kategori: One Spirit, Vardag; Kommentarer (0)
 min fina åsna
 
(TIDSINSTÄLLD) hejhej! Dagen har varit lite sisådär, åkte till skolan men kände mig inte så bra så åkte hem igen. Träffade Jocke en stund vilket var trevligt då jag inte träffat honom på ett tag! Spenderade lite tid med Soren också som höll mig sällskap och hjälpte mig lite hemma med några uppgifter! När Fiona kommit ska vi sedan bege oss ut till stallet.
 
Tanken idag är att vi ska se hur hennes ben ser ut! Och jag hoppashoppashoppas att det ser bättre ut. I vilket fall så ska hon longeras idag, tänkte även spänna in henne för att hon ska vänja sig att man kan ta i bettet, det är när man gör det i ridningen som hon stegrar. Sedan blir det lite fixfix i stallet, ska nog byta stigbyglar, har köpt svarta/rosa! Super snygga är dom!

Kommentera här: